9/13/2013

haaste

Haasteen säännöt:
- Kiitä haastajaa: Kiitos Julia! :)
- Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
- Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
- Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
- Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
- Ei takaisin haastamista

IMG_1774
11 FAKTAA MINUSTA:
 
1. Rakastan syömistä, varsinkin täällä. Joka päivä se vaan maistuu paremmalta ja paremmalta!! Syön joka päivä aina enemmän enemmän, oh mon dieu.. Ihminen ei vaan voi olla onnellisempi kuin silloin, kun se syö ranskalaista ruokaa.
2. Oon kaikista onnellisimmillani ulkomailla.
3. Mun kengännumero on 40 ja en tykkää yhtään :D Oikeesti se on 39,5 mutta eipä tuollasia kokoja juuri löydy, joten joudun tyytymään nöyryyttävän isoon nelikymppiin hyi!
4. Mun unelmat on AINA tosi suureellisia, esim. halusin lukion jälkeen teatterikorkeeseen opiskelee dramaturgiaa ja sisäänhän pääsee jopa 3 %! Mutta ei se haittaa, mitä isompi unelma, sitä onnellisempi sitä on, jos/kun se toteutuu :)
5. Suomessa oon harrastanu aina elämän suunnittelemista tyyliin viis vuotta etukäteen.
6. Oon tosi huono saamaan unen päästä kiinni, joten Suomessa illalla pyörin vähintään sen tunnin, joskus kauheet 5h ennen ku saan unta. Mutta täällä nukahdan ihan tosi nopeeta!!! <3
7. Mulla on ollu aina kauhee tarve tehdä jo nuorena jotain niin suurta, että se muistetaan vielä vuosikymmentenkin päästä.
8. Rakastan kirjoittamista, mutta suurin ongelma on siinä, että mulla ei oo tarpeeks aikaa kirjottaa novelleja yms ja en tykkää istua koneella liikaa.
9. Oon aina (no ainakin monta vuotta hehe) halunnu päästä balettitunnille, koska rakastan sitä, miten joka yksityiskohta on niin tärkee ja se on niin eleganttia, ah! Tänään kävin maailman ihanimmalla balettitunnilla, mun on vaan pakko päästä sinne joka viikko!!
10. Oon perfektionisti. Tai ainaki oon ollu, en tiiä oonko enää :)
11. Juon ihan järkyttävästi vettä. Ihan koko ajan ja vesi on tosi hyvää täällä, yhtä hyvää kun Pyhäjärvellä!!

IMG_1839
1. Haluatko asua aikusena sun kotikaupungissa? Miks?
Pyhäjärvellä en missään nimessä, mutta täällä Nantesissa voisin! Nantes on just sopivan kokonen, tosi nätti, helpot julkiset ja Ranska nyt on aina erittäin hyvä.
2. Mikä on sun oikea/oma/natural hiusväri?
Kesällä auringon vaalentamana se on blondi, mutta talvella tummenee.
3. Tykkäätkö sun nimestä vai haluaisitko vaihtaa sen?
Tykkään mun etunimistä, mutta en haluu olla koko ikääni Rönkkö.
4. Mikä on ollu sun elämäsi onnellisin hetki?
Onnellisimmat hetket, jotka muistan, on ehdottomasti ollu täällä Ranskassa. Jos pitää valita yks, niin se kun otin kerran aurinkoo Mesquerissa meidän uima-altaan vieressä, oli aivan täydellinen sää, ei tapahtunu mitään ihmeellistä, mutta olin vaan ihan järkyn onnellinen.
5. Onko sulla fobioita? Mitä?
Hahah mun saksanopettaja täällä :D
6. Mitä kieliä osaat puhua ja mitä haluaisit oppia puhuu?
Suomi (joka päivä vähän huonommin), enkku, ruotsi ja ranska sillei että pystyn oikeesti juttelee. Lisäks viime vuonna lukiossa opiskelin saksaa, mutta se on aika kesälomalla ja tuleeki olee, kunnes jatkan Suomessa lukioo, joten sanotaanko että keväällä vielä osasin puhuu saksaa :D Osaan italiaa ihan pikkusen, mutta haluisin oppia puhuu sitä paremmin. Tärkein ois nyt saada mahollisimman hyvä ranska, mutta haluun ehdottomasti oppii myös espanjan vielä joskus :)
7. Mihin asioihin et oo tyytyväinen itessäs?
Öö no sanotaanko, että täällä en oo jaksanu kuluttaa energii itteni arvostelemiseen, mutta häpeen joskus itteeni, koska oon niin ylitunteellinen ja varomaton.
8. Mihin kulutat eniten rahaa?
Tänä vuonna varmaanki tanssitunnit ja bustripit. Mutta hyvästä kannattaa maksaa, ihan sama vaikka ei jäiskään rahaa shoppailuun!! 
9. Haluaisitko osata lukee ajatuksia? Jos et, niin mikset?
Hyi en todellakaan!! Ällöttää pelkkä ajatuski, että mun pitäs kuunnella kaikkien ajatukset :D
10. Tiiätkö jo nyt mitä haluat tehä työkses aikusena? Jos joo, niin mitä?
Haluisin olla näytelmäkirjailija ja kirjailija!
11. Mikä on semmonen vaate mitä et ikinä pukis päälle?
Sellaset mustat läpikuultavat sukkahousut, joissa menee kuviota, koska näyttäisin niin pelleltä niissä :D
 
IMG_1882
KYSYMYKSET:
 
1. Mistä ominaisuudestasi/luonteenpiirteestäsi oot ylpeä? Miksi?
2. Millainen on unelmatalosi?
3. Mikä on viimeisin asia, joka teki sut iloiseks?
4. Mihin käytät päivässä eniten aikaa?
5. Millä aikakaudella haluisit elää, jos et voisi elää nykyajassa? Miksi?
6. Minkä yhden asian muuttaisit tämänhetkisestä elämästäsi, jos jotain olisi pakko muuttaa?
7. Mikä oli lapsuuden unelma-ammattisi?
8. Mitä pelkäät kaikista eniten ja miksi?
9. Jos muuttuisit päiväksi joksikin toiseksi henkilöksi, kuka haluaisit olla ja miksi?
10. Minkä asian opit viimeksi?
11. Mitä haluaisit toisten ihmisten tietävän sinusta?

HAASTAN Essin, Johannan, Karon, Ellin, Amandan, Ainon, Kaisan ja kaikki muut jotka asustelee nyt Ranskassa :)

9 comments:

  1. No perhana Nelli :D teen tän jossain välissä! (: mut ihania vastauksia ja ihan mieletön toi eka kuva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sori tiiän että sullaki on kiire :D oi kiitos :)

      Delete
  2. Mä oon nyt rotarien kautta hakemassa vaihtoon, nii voisiks mitenkään kertoo mitä ihmettä siihen ihan ensimmäiseen vapaamuotoseen hakemukseen pitää kirjottaa?? :D oon ihan hukassa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voin oikein mielelläni!! :) Ite kirjoitin näistä: kuka oon, ketä perheeseen kuuluu, harrastukset, tukioppilas/oppilaskunnan hallitus yms mahdolliset luottamustoimet, miten koulussa menee, kesätyöt, luonteen piirteet (positiiviset koska koko kirjeen idea on kehua itseensä hehhe), mistä pidän, miksi haluaa vaihtariksi. Loppuun yhteystiedot ja voilà!! Heheh laitoin siihen vielä kuvan (don't stop believing), joka ainakin luulis jäävän haastattelijoiden mieleen :D näillä mentiin ja olivat tosi tyytyväisiä mun hakemukseen! Tsemppiä hakuun ja jos tulee lisää kysyttävää niin vastaan mielelläni!! :)

      Delete
    2. Kiitos tosi paljon!! :) tää auttoi, ehkä tänään pääsen kirjotteleen hakemusta ;)

      Delete
  3. TÄH tää postaus on menny multa ihan ohi... hehe kiitti haasteesta! :)
    mua alko hymyilyttää ku luin sun vastauksia kun niin nellimäiset vastaukset (kappas...) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. de rien :D haha no pitää sitä olla tyylilleen uskollinen :D

      Delete
  4. ahah en ookkaan huomannu tätä ollenkaan, pitää tehä jossain välissä! :D ihana blogi:)

    ReplyDelete