6/24/2013

natural me + rotary-bleiseri

IMG_8161IMG_8236IMG_8232IMG_8241takkiaIMG_8199IMG_8227IMG_8243
Hellou hellou! Jumpan jälkeen kävin hakee mun Rotary-bleiserin postista ja sen kunniaksi vähän kuvia siitä! Ennen juhannusta torstaina suutuin Pyhiksen sijainnille sillei, että tuli mieli vaan huutaa, että epäreiluaaaa! Osaa Etelä-Suomen ranskattarista odotteli jo postissa paketti, kun taas mun oli varmaan puol matkassa vasta!!!! Juu, mutta nyt se on kotona ja kaikki on ihanaa :) Ootan niin, että pääsen vaihtelee pinssejä ja sitten tossa takissa on jotain särmääkin! Ei voi olla huonon näkönen, kun siinä on yli 200 hiellä ja tuskalla väsättyä pinssiä ympäri maailmaa heheh :)
 
Bonne nuit!
Nelly (niin ku hostmama mua aina sähköposteissa kutsuu)

8 comments:

  1. Oi toi sopii hyvin sulle! Missä ihmeessä se mun omani nyt kuppailee.. :DD haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tackar aino! höh toivottavasti se tulee pian ja varmasti tuleekin, koska asut kuitenkin etelämmässä kuin mä :)

      Delete
  2. No nyt on upee bleiseri! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niiin! joo tässä just mietin että entä jos käytettäis noita joka päivä koulussa? :D kato saatais ne meijän kaipaamat koulupuvut ja kaikkee :P

      Delete
    2. joo ei ainakaan jäis kelleen epäselväks että ollaan vaihtareita :D

      Delete
    3. joo ei ainakaan kukaan haluis olla meijän kavereita ku ne bleiserit päällä ois aina :D

      Delete