6/15/2013

teidän vuoksenne

banneri2.2.1.
Bonsoir! Mitäs tykkäätte uudesta bannerista? Olin niin kyllästyny vanhaan, joten oli pakko tehdä muutosta! Haluun jo nukkumaan, että jaksan herätä aamulla töihin, mutta pikkuinen kysymys teille: MITÄ SELAINTA KÄYTÄTTE??? Kysyn tätä ihan sitä varten, että voin muokkailla tota banneria vähäsen pienemmäksi, koska chromella ja firefoxilla se näyttää suuremmalta kuin explorerilla (jota mä käytän), ja sillon se on mun mielestä ehkä vähän liika iso. Tai en tiiä, näkyykö toi banneri teidän mielestä liian suurena? Joten laittakaahaan kommenttia tulemaan, s'il vous plaît!!! :)

Kauniita unia!
Nelli

//EDIT
Nyt se on pienempänä! En tiiä, tuliko siitä nyt yhtään parempi, mutta toivottavasti miellyttää teidän silmiä enemmän :) Ja kiitos paljon kommenteista, autoitte mua tosi paljon!!

9 comments:

  1. Ite ainakin Chromee käytän! mutta tosi kiva tää on mun mielestä... Ehkä astetta pienempi ois täydellinen :)

    ReplyDelete
  2. Ihan huippu toi banneri! :) ja just sopivan kokonen, ainaki firefoxis ja androidis näyttää hyvältä :>

    ReplyDelete
  3. Chromea käytän, mutta tällä hetkellä oon iphonella ja tosi hyvältä näyttää! :)

    ReplyDelete
  4. Chromea käytän ja pikkasen pienempi vois olla vähän parempi! :--)

    ReplyDelete
  5. Mä käytän firefoxia ja mun mielestä vois olla pikkusen pienempi, mutta muuten toi on tosi kiva :)

    ReplyDelete
  6. Mä käytän firefoxia ja oon samaa mieltä kuin emilia, että banneri voisi olla hiukan pienempi. Mutta toi sun banneri on khyll iha sairana hieno (: osaisinpa itsekkin tehä tollasii ku aattelin ehkä perustaa blogin ens vuonna jos lähden vaihtoon :)

    ReplyDelete
  7. moi! kiitos vastauksista! mä varmaan huomenna teen vähän pienemmän niin on teijän mukavampi katsella tätä blogia :) ja ano hei, tein ton ipiccyllä ja oli tosi helppo, joten kyllä säkin pystyt kun mäkin kerta pystyn! ja mä oon siis maailman toivottomin koneitten kaa että :D joo mutta totta kai kannattaa perustaa blogi, tää on tosi kivaa :)

    ReplyDelete
  8. mulla taas chromella näyttää just perfectolta ja pakko viel kehuu että upee banneri!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bien et merci essi! :) je ne sais pas que je fais parce que il y a beaucoup de opinions! :D

      Delete