6/02/2013

happy days

IMG_6387IMG_6570IMG_6596IMG_6634IMG_6584IMG_6636IMG_6642IMG_6669IMG_6682IMG_6681IMG_6702IMG_6680IMG_6862
Salut! Eilinen päivä oli tosi kiva: mun ja mun kaverin tanssiduo lakkiaisissa meni tosi hyvin ja saatiin paljon kehuja, veljen lakkiaisissa oli kivaa, kuten myös illalla päättäreissä ja ei edes tullut sitä luvattua ukkoskuuroa! :) Aamulla olin jo kympiltä töissä, tästä alkaa loppukiri operaatiaatiossa "kerää rahaa Ranskaan"!
    Mutta hei mun KOLMANNEN PERHEEN sisko lähetti mulle viestiä facessa perjantaina!!!!! Adèle on ollu Perussa vaihdossa 2011-2012 ja mulla tulee olemaan myös 13v. sisko ja veli, jotka on kaksosia! Koko perhe on tosi musikaalinen; kaikki paitsi äiti soittaa jotain soitinta! Tälle perheelle ajattelin antaa tuliaiseksi mm. suomimusamix-levyn, johon poltan kaikkia hyviä suomalaisia kappaleita :) Jeee, oon niin innoissani tästäkin perheestä!! Mun tulevat sisarukset ainakin facebook-kuvien perusteella on tosi symppiksiä, niillä oli tosi ihania sisaruskuvia! :)
    Sain tän perheen osotteen, joten seikkailin taas google mapsin kanssa katsomaan mun tulevaa kotitaloa. Se oli aika samannäköinen kuin ekan perheen talo eli sellanen söpö talorivin pätkä! Siitä on kilsa mun lukiolle ja joki menee ihan siitä läheltä. Talo on siis aika keskustassa :)
    Nyt eikun vain odottelemaan, että tiedän jotain 2. perheestä. Ne varmaan asuu siellä Rezéssä (joen toisella puolella oleva kaupunki), koska madame vastuuhenkilö mulle niin sanoi, että yks perheistä asuu siellä :)
 
Bisous,
Nelli

2 comments: