3/06/2013

bienvenue



Bonsoir! Kaiken blogin muokkaamiseen liittyvän tuskaan jälkeen, voin vihdoin esitellä teille vaihtariblogini! Olen siis nimeltäni Nelli, 16-vuotias lukiolainen Pohjois-Pohjanmaalta, tarkemmin sanottuna Pyhäjärveltä. Ensi elokuussa lähden Rotaryn kautta Länsi-Ranskaan vuodeksi vaihtoon ja siitä totta kai oon enemmän kuin innoissani! Mulla on pitkä lista postausideoita, joita haluan vielä ennen vaihtoa teille tehdä, joten nyt tuntui olevan hyvä sauma aloittaa tää bloggaus. Oon suunnitellu ja haaveillu tästä blogista ihan siitä asti, kun keksin, että haluan lähteä vaihtoon. Blogin ulkomuoto on vielä osittain keskeneräinen, mutta mä muokkailen sitä tässä samalla, kun laitan postauksia. En tiedä, onko kaikilla muillakin bloggaajilla sama ongelma kuin mulla, sillä oon esim. tehnyt varmaan kymmenen eri banneria enkä oikein ole ikinä tyytyväinen :D Eli älkää pelästykö, jos tää blogi näyttää joskus ihan räjähtäneeltä, koska se tarkoittaa vain, että oon taas kerran muokkaamassa ulkomuotoa. Mutta jospa tää ulkoasu tästä asettuis! :)
   Mun tarkotus on blogata vaihtovuodesta mahdollisimman realistisesti ja kattavasti. Jos mulla menee vaihdossa asiat ihan päin kuusta, tuutte luultavasti kuulee siitä. Mä ainakin ite tykkään lukea realistisesti asioista kertovia blogeja, toivottavasti tekin! Ja jos teillä on kommentoitavaa tai kysyttävää, niin kommenttiboksi on kaikille avoin ja mä enemmän kuin mielelläni vastailen.
   Tänään ei muuta, palailen kertomaan enemmän itsestäni, Rotarysta, Ranskasta ja ynnä muusta luultavasti sunnuntaina, kun oon palannu pohjosesta! Siihen asti heipat!

Bisous (=suukkoja),
Nelli
just me

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

8 comments:

  1. Haha tiiän niin ton tunteen kun mikään ei oikein näytä hyvältä omassa blogissa ja koko ajan pitää säätää jotain :D Mutta älä vaiha tätä tää on ihan älyttömän hieno ja siisti ja toi banneri on aivan ihana! ♥ p.s. liityin lukijaksi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :) ehkä mä tyydyn tähän nyt ainakin vähäks aikaa :D

      Delete
  2. hei täähän on just hyvä alotus blogille! :) jajoo minäkin tykkään realisitesta kirjotus tyylistä! inhottaa välillä kun lukee jotain vaihtariblogeja ja niissä kerrotaan vain hyvistä päivistä ja mitä kaikkee KIVAA on tapahtunu, no ei on niitäkin kiva lukea mut ymmärrät varmaan mitä tarkotan :D Jään oottelemaan tulevia postauksia innolla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyvä että tykkäät! :)ymmärrän joo!

      Delete
  3. oon rakastunu tohon banneriin JA tietty blogiin muutenki!<3 oon samoilla linjoilla et rehellisesti vaan postauksia hyvistä & huonoista päivistä. en malta oottaa että pääsen sitte joskus lukemaan sun elämästä Ranskassa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitti essi! <3 mäkään en malta oottaa, että pääsen lukee sun elämää ranskassa! :D

      Delete
  4. Voi ihan superilta blogilta kuulostaa! :) ite en ole vaihtoon lähdössä (en uskaltaisi :D) , mutta vaihtariblogeja tulee silti luettua aika usein! :)

    http://mmilya.blogspot.fi <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. merci beaucoup! :) suosittelen kyllä vaihtoa, vaikka vuosi ei oo vielä alkanu, oon oppinu vaikka mitä ja tavannu ihania ihmisiä! mutta blogejen kautta pääsee kyllä hyvin tunnelmaan kans :) meenkin heti kattoo sun blogia!

      Delete