3/10/2013

moi [mwa]


 
Salut ihanat kymmenen lukijaa ja anot! Niin kuin otsikko antoi jo vihjettä (moi= ranskaksi painollinen minä-pronomini), aion tänään kertoo jotain itsestäni. Jotenkin on mukavampi lukea blogia, kun "tuntee" bloggaajan, ainakin mun mielestä :)
 
Melkeinpä mun koko vapaa-aika menee harrastuksiin. Tanssi on mun tärkein harrastus, mutta oon myös soittanu pianoa kohta seitsemän vuotta ja syksyllä alotin laulutunnit (hyvällä menestyksellä). Soitan ja laulan ihan mun omaksi ilokseni, mutta tanssia on kiva myös esittää. Käyn siis nykytanssitunneilla, ei täällä muita lajeja ole edes mahdollista harrastaa, mutta nyky on kyllä tosi kivaa!
   Pidän kirjoittamisesta ja teatterista tosi paljon, ja mun unelma-ammatti onkin sekoitus niitä eli näytelmäkirjailija. Mulla on paljon suureellisia haaveita, esim. haluisin lukemaan dramaturgiaa Teatterikorkeeseen ja sisään pääsee 3 % hakijoista, jee jee :D Matkustushaaveita on kans pilvin pimein, muutama mainitakseni: vaihtovuosi totta kai, vapaaehtoistyötä Allianssin kautta Vietnamissa, Eat Pray Love –leffan tyyppinen matkustusvuosi, jonka vietän kolmessa eri maassa,.. Oon ehdottomasti onnellisimmillani, kun matkustan.
   Luonteestani voisi sanoa, että oon valehtelematta aika perfektionisti. Mun periaate on ollu aina, että asiat tehdään kunnolla, enkä osaa juurikaan joustaa siitä. Oon kans tosi tunteellinen, voi hostiparkoja, saavat jaksaa mun itkuja! :D Tykkään haastaa itseni ja varsinkin nyt lähiaikoina saan löytää itteni vaikeista tilanteista. Mutta se on ihana tunne, kun saat tehtyä jotain melkein mahdotonta :)
franceweheartit2franceweheartit3franceweheartit4franceweheartit5franceweheartit6franceweheartit7franceweheartit8Kollaasit2Kollaasit3Kollaasit4Kollaasit5Kollaasit6
À demain (=huomiseen)!
Nelli

P.S. Kiitos ihanista kommenteista ja kiitos, että ootte liittyneet lukioiksi, piristitte mun päivää niin paljon! <3 Tykkään bloggaamisesta ihan hulluna, mutta vielä kivempaa se on, kun tietää, että jotkut siellä seurailee :)


4 comments:

  1. *lukiJoiksi t henna sun luokkakaveri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. reps :D niimpä juu, ei tuota voi ikinä muistaa! :)

      Delete
  2. Mukavan oloinen blogi sulla! Taidan lisätä suosikeihin, kurkkia sitä kautta ja myöhemmin ehkä jopa liittyä lukijaksi!

    Käy ihmeessä kurkkaamassa mun ja liity jos nappaa.. :-)

    http://kaikkiaskeleet.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon! minäpäs käyn heti katsomassa :)

      Delete