5/09/2013

la vie est belle


Ciao babies! :) Mulla oli tiiättekö teille muutama supertärkee juttu teille kerrottavana, mutta oon varmaan unohtanu osan jo. KOSKA elämä on niin kiireistä. KOSKA tää jakso on niin täynnä kuin vain voi olla + kaikki kevätkiireet niin kuin kevätnäytökset + mun vapaapäivät menee töissä (tänäänkin heräsin kasilta töihin!). Noniin koitan nyt kertoo teille sen, mitä mun olikin tarkotus:
IMG_0355
1) SAIN S-POSTIA PIIRILTÄ! Pitkän postin ja kaiken lisäksi hyvällä enkulla! Siinä oli kaikki perusjutut mun vaihdosta (mut on hyväksytty 1510 piiriin, klubi, perhe etc), jotka jo tiesinkin, mutta myös uusia juttuja. Esim. että Charles de Gaullen lentokentälle pitää mieluusti saapua jo ennen 12 AM. Ja että Ranskassa on tosiaankin toinenkin bussimatka Eurotourin lisäksi, nimittäin France&Spain♥♥♥ Uuuuuuuuhhhhh JE VEUX JE VEUX!!!!!!!!!!! Onneks mun vaihto on paljon halvempi, mitä kuvittelin tän maksavan, joten tonne on varaa lähteee. EN JÄÄ MISTÄÄN HINNASTA POIS! Ah ah, espanja on niin ihana kieli voi nam ♥ Hei tuleekohan Serranon perhe enää telkkarista, koska se on vaan niin ihana sarja! ♥ On se kyllä vaan niin, että ei tarttee lähtee kauaskaan ja elämä tulee olemaan niin erilaista! :) Okei takaisin aiheeseen!! Meidän pitää olla tuolla jo noin aikasin, koska lähdetään kaikki piirin 44 vaihtaria bussilla kohti meidän piiriä. Ainakin joku vuosi sitten toi bussi kiersi kaikki paikat, joissa joku vaihtari asuu, joten tulee pitkä ajelu! Mutta tosi kivaa, että saa nähdä heti kaikki muut meidän piirin tyypit!! Haha, vähän hupsua, kun kaikilla muilla kauhee jet lagit ja sitten siellä on ollaan mä ja Elli ja meillä aikaero on vaan 1h :P :D  Me muuten saatetaan olla melkeinpä ainoot eurooppalaiset meidän piirissä :) Ja outo juttu on muuten se, että toi sähköposti ja noi lentotiedot yms. ei tullu kaikille, tai en tiiä ketään muuta, jolle toi ois tullu!
postaus
2) VAIHDOIN LENNOT! Onneksi niitä lentolippuja, joista kerroin, ei oltu vielä kirjoitettua. Tää vaihdos siis tuon 12 am -vaatimukset vuoksi, bien sûr! Finnairilla lennellään edelleen ja meitä tulee varmaan 4-6 kpl vaihtareita tolle lennolle :) Jeeeeee vähän huippua!!
days since 3) SAIN GUARANTEE FORMIN!! Se on siis yksi osa vaihtohakemusta, jonka rotarit täyttää sun vaihtomaassa. Guaranteee form -sivun lisäksi liitteenä oli mun lycéestä lappu, jossa hyväksyttiin mut siihen kouluun (hehee saatoin päästä sellaselle musa(teoria)linjalle, tai ainakin siitä oli jotain siinä paperissa. Yleensähän Ranskalaisissa lukioissa ei oo tollasta linjaa, mutta tuolla on jee :D ). Sitten oli myös muita sivuja, mutta en tajunnu niistä oikein muuta kuin, että siinä oli vaikka mistä hyväksynnän, että esim. pääsen siihen perheeseen ja jtn. Mutta mun tokasta ja kolmannesta perheestä ei ollu mitään tietoo tossa!
4) Mulla on pitkä lista vaihtoasioita, joita mun pitäs tehdä, mutta en kerkeee!! Esim. postittaa vihdoin passikuvat madame vastuuhenkilölle Ranskaan, että mun klubi voi ostaa mulle sen ratikka/bussikortin (ookoo ne vuoden bussikortit on myytävillä vasta heinäkuussa muistaakseni, joten ehkä mun ei tarttee panikoida tosta niin paljoo). Mun oli tänään tarkotus käydä spurttilenkillä, että veisin ne kuvat postilaatikkoon, mutta toi sade....
IMG_5850
5) Mun pitäs myös alkaa tehdä lisää pinssejä! Eli rotarivaihtarit ostaa/tekee pinssejä ja vaihtaa niitä keskenään ja sitten ne laitetaan Rotary-takkiin ja vuoden lopussa se bleiseri onkin ihan järkyn näkönen, kun se on niin täynnä pinssejä! :D Mä tein joskus ehkä joulu-tammikuussa tarkalleen 69 kpl pinssejä, ja hyvä että tein, koska nyt en saa vaan aikaseksi ja vapaa-aikaa en omista muuteskaan.
IMG_5855 6) Kiitos ja anteeksi, tää oli mun sekavin ja jeejee-elämä-on-ihanaa -hehkutusta eniten sisältävä postaus, mutta menköön! Mulla on nähkääs ollu monta päivää sellanen olo, että haluisin vaan tanssia ympäriinsä ilosta. J'aime le Rotary!!  À bientôt!!

8 comments:

  1. Äääh miten te ootte kaikki noin näppäräsormisia ja teette noin hienoja pinssejä :DD En kehtaa kohta jakaa noita omiani haha :DD
    Onnee viel hirveesti noitten rotarytietojen puolesta, toivottavasti mullekkin tulis pian noi viralliset infot! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mua melkein nolotti jakaa toi kuva, mutta oon kyllä oikeestaan itekki yllättyny, että noi onnistu :D kyllä tottakai kehtaat!! :D merci beaucoup, niinpä toivottavasti tulee sullekin pian <3

      Delete
  2. NOI PINSSIT ♥ haluun tollsen kanssa, onks sallittua vaihtaa pinssejä suomivaihtareitten kanssa myös.. :D ihan huippuja, oon täysin samaa mieltä ku aino et omat pinssit näyttää kyllä ihan naurettavilta noitten rinnalla.. :D

    ja onnea kaikista lisätiedoista, just ajattelin että oot päässy niiku just sulle sopivaa kaupunkii ja perheesee! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOTTA KAI ME VAIHDETAAN!! pitää muistaa sitten meijän miitissä vaihtaa jo!! merci merci, je suis heureux!!! <3

      Delete
  3. tajuatko että VOISIN KUOLLA TÄSTÄ KATEUDESTA ja että OOT NIIN ONNEKAS!!!! oikeesti nelli <3 voi että sulla on kyllä nyt asiat kohillaan! NAUTI

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi julia oot ihana!! <3 ja niin oon ja niiin on asiat kohdallaan, ja nautin kyllä don't worry :D

      Delete
  4. Mahtavaa, että oot saanu jo tiedot :) Nuo sun pinssit on muuten tosi hienoja. Toivottavasti itekki sais niitä ensi vuonna tehä :D Mun pinsseistä ei kyllä tuu noin hienoja ku en oo kovin näppärä tommosissa hommissa mut saas nähä sitte :) Ei oo enään kauaakaan ku lähet oon niin ilonen sun puolesta ja seuraan kyllä sun matkaa täällä blogissa :)


    Terveisin ehk 2014-2015 vaihtari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kiitos paljon ihana ano!! voi että toivottavasti pääset rotareitten kautta!!! sillä rotarit on parhaita <33 noitten pinssejen teko oli kyllä tosi kivaa ja ei ollenkaan niin vaikeeta mitä luulin, pitää jaksaa vaan alottaa :)) kivaa, että seuraat, kiitos!! :)

      Delete