5/29/2013

activ radio

IMG_6289IMG_6305IMG_6335
Hei hei hellurei! Kävin tänään illalla mun pikkusiskon ala-asteen kevätjuhlissa herkistämässä itteni sivivirrellä. Onneks tää kerta oli nyt ainakin Pyhäjärvellä viimeinen ala-asteen kevätjuhla, koska muuten mä saattaisin ehkä kuitenkin haluta ala-asteen opettajaks! :D Mutta eipäs siitä sen enempää, koska mun pääsyy oli tulla kertomaan mun lempiradioasemasta, ranskalaisesta ACTIC RADIOSTA (click!), jonka löysin.... öö pari kuukautta ja mainitsinkin mun riippuvuudesta siihen viime postauksessa. Ollaan ranskattarien kanssa kuunneltu kaikki tota radiokanavaa ja mä ainakin rakastan tota!! ❤ Mua niin huvittaa se, miten ne juontajat lausuu enkunkieliset nimet!! :D Hmm niitten ääntäminen on aika kaukana... tavallisesta? Mutta söpösti ne lausuu, en voi kieltää!!  Ootan oikeesti innolla enkuntunteja ranskassa, koska a) ne tulee luultavimmin olemaan  paljon helpompia ku Suomessa b) ne on varmaan ainuut tunnit, joissa voin osallistua c) haluun kuunnella sitä niitten mitä herttaisimpaa enkun ääntämistä. Muuten kuin enkun tunneilla en toivottavasti enkkua käytä, koska ranskaahan sinne ollaan menossa oppimaan ja ranskaa mä haluan puhua :) Ah, ranskalaiset on niin söppänöitä, en malta oottaa, että saan asustella niiten kanssa!!! ❤ MAIS ECOUTEZ ACTIC RADIO, S'IL VOUS PLAÎT! = Mutta kuunnelkaa activ radiota, olkaa hyvät! :)
 
Bisous,
Nelli
 
P.S. WOHOUUU arvatkaa kenellä on koulua Pyhäjärvellä jäljellä 3 lyhyttä päiväää!!!!!!!!!!!! ?

No comments:

Post a Comment