7/15/2013

i tried carrying the weight of the world, but i only have two hands


Bonjour! En tiiä mistä alottais, kun on tapahtunu kaikkee niin paljon. Nuo kuvat kertoo aika paljon, mitä mun loppuviikkoon kuulu, mutta oon siis esim. miittaillu ripariporukkaa, ollu kavereitten kaa kattoo beachfutista, kihustellu (kihut on täällä sellanen jokavuotinen tapahtuma, jolloin on paljon kojuja ja esityksiä yms.) ja esiintyny itekki siellä, eilen oli konfis ja kierreltiin juhlissa isosten ja ohjaajien kanssa, ja nyt oon mökkeilemässa lauantaista lauantaihin yhdellä vuokramökillä, jossa me ollaan aina joka kesä yks viikko.
IMG_8941IMG_8946
   Sellasia uusia vaihtarijuttuja on muutama kans! Tosiaan mun kaveilla on tän kuun italialainen kesävaihtari (ja 10. elokuuta tulee unkarilainen niille kuukaudeks ja sillon myös haetaan kotiin meidän sardinialainen vuosivaihtari!!) ja juteltiin aika paljon just beachfutiksessa. Elena on tosi mukava ja ollaan juteltu myös ranskaks ja ymmärrän kyllä yllättävän hyvin!! Ootan innolla, että pääsen kokeilee mun rajoja sitten Ranskassa ton ymmärtämisen kanssa :) Jotenkin niin hauskaa, kun ens vuos tulee olemaan niin kuin elämä vuodessa: oon alussa kuin vauva ku en ees ymmärrä ees, mitä ne mulle puhuu! Parasta on se, että ei tullu sellasta oloo, etten löydä sanoja, kun puhuttiin ranskaa, vaan oikeesti pystyin suurinpiirtein sanoo, mitä halusin. Tää on niin outoo, koska en oo siis saanu vieläkään sitä ekaa ranskan kirjaa luettua :D Mutta ei sillei, että pystyisin läheskään kunnolla puhumaan, tuun vaan niin iloseks siitä, kun pystyn kertoo, että mitä aion tehdä huomenna :) Se on ihan hyvä alku mun mielestä!!
IMG_8951IMG_8975
   Perjantaina mun TOKAN PERHEEN ISÄ lähetti mulle spostii! Tää on se perhe, josta kyselin madamelta viime kuussa. Eli perheessä on äiti, isä, mun ikänen tytär ja 22v. poika, joka ei asu kotona. Tykkäävät musiikista ja tanssimisesta eli aivan täydelliseltä kuulostaa!! ♥
IMG_9048IMG_9192
   Torstaina käydään varmaan Rotary-kokouksessa muitten vaihtareitten kanssa. Toivottavasti mua odottelee siellä klubin viirit ja saan jaeltua käyntikortteja!
IMG_9210IMG_9221
   Mun days until France -laskuri näyttää 38,88! Huomenna aamuyöstä lähtee ekat rotaryvaihtarit maailmalle ja suurin osa mun seuraamista vaihtaribloggaajista on jo tullu takasin! Aamulla musta tuntu, että noi vajaat 40 päivää on ikuisuus, mutta eilen taas olin hyperventilaatiokohtauksen partaalla tota ajatellessa..
IMG_9266IMG_9306
   Aion viettää tän lopun mökkeilyn ilman datailua, joten muistakaa LINKATA BLOGEJA ja nähdään varmaan sitten sunnuntaina! Kiitos jo tähän asti linkatuista blogeista ja lukijaksi liittymisistä, mutta lisää blogeja tarvitaan kipeästi, joten kertokaa vaikka omat lempparit vaihtariblogeista! :)
 
Bisous,
Nelli

4 comments:

  1. heh niin siis aussi ja nz vaihtarit lähtee huomenna! :D kohta on meiänki vuoro!! :)

    ReplyDelete
  2. Jään kyllä innoissaan seuraan sun blogia, ku itekki olin lähössä ranskaan, mut se sit peruuntu... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei!!! :( mut kiva, että jäät seuraa kuitenkin mun vuotta :)

      Delete