7/10/2013

no voi että ♥

IMG_8691 – KopioIMG_8597 – KopioIMG_8813 – KopioIMG_8895 – KopioIMG_8623 – Kopio2Rakastan olla riparilla, isosena on niin kivaa olla. Mutta nyt se uskomattoman ihana viikko on ohi, koitan toipua, on jo ikävä kaikkia ihanuuksia sieltä! Tää oli nyt kolmas ripari (joista kaks siis isosena), jolla oon ollu ja oli kyllä tosi erillainen ja ehkä paras. Jos kuvailisin leiriä yhdellä sanalla, se ois söpö. Oikeesti kaikki leiriläiset oli hirveen suloisia ja isoset aivan huippuja! Mulla ois söpöjä kuvia kaikista niistä söpöyksistä, mutta en nyt viittii laittaa niitä tänne... En jaksa oottaa sunnuntaita, konfista ja juhlissa kiertämistä.
IMG_8930IMG_8932     Mun laskuri näyttää, että 43,4 days until France. Vierailuillassa kävi mun kavereilla asuva italialainen kesävaihtari ja huhhuh alko jännittää se kielimuuri siellä Ranskassa. Puhuttiin enkkua ja sekin takelteli aluks :D Jotakin ois varmaan tehtävä tälle mun surkeelle ranskan taidolle ja apu odottelikin mua tänään, kun tulin riparilta kotiin: Voilà! 2 Textes et exercices. Mulla on kunnianhimoinen suunnitelma opiskella toi opus läpi näitten 43 päivän aikana. Ranskalaista kulttuuria maistelin tänään iltapäivällä, nimittäin macaron-leivoksia! Pakasteversio oli hyvää, entäs sitten tuoreet Ranskassa leivotut?!?! ♥
   Mun nauti Suomen kesästä -projekti edisty taas tänään, kun kävin kattomassa kesäteatteria. Olin ite siellä näyttelemässä kesinä 2012 ja 2010, joten senkin takia oli tosi kivaa käydä!! :)

Bisous,
Nelli
  
  
  

2 comments:

  1. ihana kuulla etten oo ainoa joka tuskailee ton ranskan kielen kanssa... tuntuu, etten osaa sanoa tervehdystä enempää, vaikka oon opiskellut kieltä monta vuotta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo et todellakaan oo :D toivottavasti me pärjätään ees jotenkin!! :)

      Delete