7/28/2013

@tampere

Bonjour! Eilen oltiin siis miittailemassa muitten Ranskaan lähtijöiden kanssa Tammerforsissa! Yhtä lukuun ottamatta kaikki Ranskattaret pääs paikalle eli meitä oli 8 11sta lähtijästä. Päivä oli kyllä niin perfecto kuin vai voi olla!! ♥
IMG_9589IMG_9592
IMG_9631
Vas.yl.: Karoliina, Aino, Kaisa, Amanda, mä. Vas.al.: Essi, Johanna, Heidi
   Mä heräsin jo joskus kolmelta aamuyöllä ja en saanu enää sen jälkeen unta, joten kukuin siinä, kunnes kello oli lähemmäs viittä. Puoli kuudelta hyppäsin junaan ja Seinäjoen kohdalla sain Heidin seuraks. Sai heti päivän aluks nauraa vedet silmissä ja kippurassa, ku meillä oli ehkä huvittavin konnari ikinä!!
IMG_9598IMG_9600IMG_9578
   Kympiltä treffattiin rautatieasemalla suurimman osan kanssa ja lähettiin ihanaan kahvilaan nimeltään La famille. Viimeinen miittailija käytiin poimimassa asemalta sen jälkeen. Muuten meidän ihanaan päivään kuului kaupoissa kiertelyä (=löydettiin ittemme kaupan käytävältä juttelemasta ja tajuttiin sitten, että eihän kukaan täältä ees aio ostaa mitään), käytiin syömässä American Dinerissä salaattia/hampparit, pinssien ja käyntikorttien vaihtoa, maailmanpyöräilyä, vaihtovuosi-videon kuvaamista, täydellistä säätä, nauramista, taukoamatonta juttelua ja frozen yoghurtin syömistä. Kirsikkana kakun päällä oli se, kun löydettiin mulle biksut (jotka oli vähän pakko löytää illan takia)! Takasin päin lähettiin Heidin kanssa viideltä ja muutkin samoihin aikoihin. (Menin junalla Ylivieskaan ja sieltä mut tultiin hakee autolla ja olin kotona ehkä 10 min lähdin riparimiittin. Meillä oli leirintä-alueelta vuokrattu mökki ja oltiin siellä viime yö. Voitte vaan kuvitella mut siinä vaiheessa, kun olin ollu hereillä 24h..)
IMG_9582IMG_9652IMG_9626IMG_9650IMG_9643
   Jokaisessa vaihtariblogissa hehkutetaan, että kun laittaa porukan vaihtareita yhteen, ei voi olla olematta hauskaa! Ja tuo on niin totta! Puhuminen ei vaan lopu kesken! Meillä oli aivan täydellinen päivä ja huippu porukka lähdössä valloittaa patonkimaata! Tänä aamuna olin jo ihan haikeena, kun eilinen päivä ei voinu olla pitempi! Mutta parasta on, että reilun viikon päästä miittaillaan jo Helsingissä ja suurin osa ollaan samalla lennolla, joka lähtee 25,8 päivän kuluttua!! CAN'T WAIT!!!! ♥
IMG_9612IMG_9615IMG_9618
   Mulla on vielä lisää näitä Tampereen kuvia, mutta en viittiny tunkee kaikkia samaan postaukseen, mutta saatte nähdä niitä tässä lähiaikoina lisää :)

Bisous,
Nelli
 
P.S. Huominen on työpäivä mulle ja tiistaina lähetään Lappiin, joten viimeistä linkkaa blogisi-postausta voitte odotella ens viikon lopulla :)

5 comments:

  1. Oli kyl tosi kivaa, reilun viikon päästä uuestaa juhuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samat täältä, pian jo nähää uudestaa!! oli kyl ihana päivä ♥

      Delete
  2. Moi! Tulin vaan sanoo että sullon tosi kiva blogi, oon jo jonki aikaa seuraillu mutta nyt aattelin sanookki jotai :) ite oon täältä Pyhäjärven viekusta Haapajärveltä eli landen asukki määki haha. Olin ite lukuvuoden 2011-12 YFU:n kautta vaihossa Belgiassa ja oli kyllä huippua, ihan kateellisena luen näitä lähtevien vaihtarien blogeja ku teillon se kaikki vielä eessä!

    Noora

    ReplyDelete
    Replies
    1. moi! kiitos paljon ja kiva että seurailet :) oi belgia oli varmasti tosi hieno maa!! voi mä en ees halua aatella sitä, ku vuos on jo ohi, mutta blogeissa pääsee hyvin tunnelmaan :)

      Delete