4/26/2013

kaksi plus yksi

IMG_5284IMG_0154 Iltaa :) Huhhuh tää elämä on hektistä! Mutta älkää huoliko, en aio kertoo mun tavis-elämästä, vaan tulin päivittää tänne kaksi uutta juttua vaihtaririntamalla! Här kommer de:
   1) EILEN käytiin Jatan (menee kesävaihtoon Italiaan) ja Jonnan (menee kesävaihtoon Unkariin) Rotary-klubin kokouksessa. Meidät pyydettiin sinne kertomaan tämänhetkisestä tilanteesta vaihtorintamalla (minne mennään, kohdekaupungista, perheistä, koulusta yms yms!), rotarit kyseli kaikkea ja sovittiin myös päivä, jolloin pidetään hostperheitten (italialaisen vuosivaihtarin perheitten) koulutus. Oltiin siellä vajaa tunteroinen, oli kiva käydä siellä! :)
   2) TÄNÄÄN kävin ottamassa kaksi rokotusta Ranskaa varten: hepatiitti B- ja puutiaisaivokuume-rokotukset. Otan nuo ihan kaiken kaiken varalta, pieni mahdollisuus noita on saada Ranskassa, mutta ovatpa ainakin valmiina kaukomatkailua (lukion jälkeen kesällä haluisin vapaehtoistyöhön Vietnamiin!! ♥ ) varten. Ja saa olla ainakin pelottomin mielin siellä, kun kaikki on viimeisen päälle kunnossa. Puutiaskuumeeseen on siis riski, jos asuu maaseudulla, jonne en ole kyllä menossa, mutta varmasti siellä tulee käytyä... Mutta rokotuksia ei voi olla koskaan liikaa ja kaiken lisäksi musta on kiva ottaa niitä! :D Ja se nyt ei haittaa mitään, että käsissä tuntuu :)

+1: Huomenna aloitan mun tän vuotisen työrupeaman! Mun työmotivaatio on ollut aina korkealla, mutta nyt varsinkin, koska vaihtovuosi=paljon rahaa (ookoo ookoo mun vaihtovuosi maksaa toosi vähän verrattuna muihin maihin ja järjestöihin!). Mitä mä teen, missä mä teen, sen näätte noista yllä olevista kuvista :)

Bisous,
Nelli

No comments:

Post a Comment