4/16/2013

mun elämä alko just muistuttaa elokuvaa, älkää painako paussia

Hei sinne! Tietojen vyöry jatkuu edelleen ja hyvä niin! :) Maanantaina ranskan kokeen jälkeen löysin sähköpostista viestin mun EKAN PERHEEN ÄITILTÄ!! ♥ Perheeseen kuuluu äiti, isä, 21-vuotias sisko ja 16-vuotias veli! Mutta mä oon ainut lapsi kotona, koska sisko ei asu enää kotona ja veli lähtee kans vaihtoon. Aika jännää, oon kuitenkin tottunu elää isoveljen ja pikkusiskon kanssa ja nyt oon fille unique à la maison! Mutta hostmama vaikutti tosi mukavalta ja hauskalta, joten on varmasti kivaa :) Ja lupasivat esitellä mut vaikka kenelle, joten pas de probleme! Perheellä on kaksi taloa: yksi Nantesissa 15 min kävelymatkan  päässä keskustasta ja toinen MEREN RANNALLA n. 2000 asukkaan kylässä nimeltään Mesquer. Tää on niin hullua, kun oon haaveillu, että mun perheellä ois rantatalo, mutta kuitenkin ajatellu, että ei tuu tapahtuu. Ja tittidii! Tossa alla on kuvia tuolta Mesquerista :)
   Oon kyllä tosi iloinen tosta perheestä! ♥ Toivottavasti saan mun huonoranskalla kirjotettuun vastaukseen vastauksen pian! Mulla on kauhee hinku päästä puhuu ja kirjottaa ranskaa, joten désolée, että mä tungen tänne teksiin ranskaa! mesquer google     Toinenkin vaihtojuttu tapahtui eilen: MEILLE TULEE ITALIALAINEN VAIHTARITYTTÖ Sardiniasta! Juteltiin jo eilen facessa ja uskon, että tulee kivat kaksi viikkoo, mitä keretään asua saman katon alla, ennen kuin mä lähen Ranskaan. Tuon aikaa mä ja mun pikkusisko (alla kuvassa) asutaan kummatkin mun huoneessa, niin saa nähdä miten me kestetään toisiamme :D Noei, on varmaan ihan kivaa, mutta ahdasta kylläkin!
IMG_5520     Kerron vielä vähän tästä päivästä eli koulun jälkeen kävin mun nva:n työpaikalla skannauttamassa sellaset sääntölaput, jotka tuli klubitiedon mukana. Niissä oli vaan kaikkee sääntöjä, piti allekirjottaa ja lähettää sitten piirille sähköpostiin.. Muutes hostmami sanoi, että meen niille 25.8., mutta koska lähtö on 23.8., niin meidän piirillä on varmaan siinä alussa leiri! Toi on siis mun oma päätelmä, mutta ainakin viime vuonna oli :)
 
À bientôt!
Nelli
 
P.S. Oli pakko linkittää tohon alkuun toi kappale, joka kuunneltiin eilen enkun tunnilla, vaikka onkin aika vanha! Kuunnelkaa noi sanat! Toi biisi sopii ainakin mun vaihtovuoteen tosi hyvin, koska tuleva vuosi on mulle just hetkessä elämistä ja sitä, että alan toteuttaa mun unelmia. Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you..

6 comments:

  1. onko sulla nyt semmonen olo ku oot totutellu tuohon ranskaan vaikka se oli vasta 4. toive ettet osais kuvitellla ittees enä mihinkää muualle? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. on joo :D ranska on mulle vaan niin sopiva, että tuntuu ihan tyhmältä, että se oli vasta neljäs vaihtoehto! ei tuu mitään maata mieleen, mikä sopis mun vaihtomaaksi paremmin :)

      Delete
  2. Heei meki kuunneltii just eile toi laulu enkun tunnilla :D mut onnee paljon perheestä! Se on ihana tunne! Ja toi rantatalo on varmaa vaik kui kiva :) kui kaua oot opiskellu ranskaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha aika jännä sattuma! :D kiitos paljon, niin on ihana ihana tunne <3 jep oon tosta rantatalosta tosi innoissani, se kylä on niin nätti ja kaikkee! just kolmas kurssi lyhyttä ranskaa starttas, että enpä paljoa, mutta tästä vaan suunta ylöspäin :)

      Delete
  3. ooi vitsi vaikuttaa kivalle ja et rantatalo wou siistii 8) ois niin kiva jos itellekin alkais pikkuhiljaa tulee jotaa tietoja.. edes maasta:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii-in oon kyllä ihan intona! :) voi ei en ymmärrä miten sulla on hermot kestäny oottaa näin pitkään! mutta uskoisimpa, että nyt lahdessa viikonloppuna se varmistuis!! :)

      Delete