4/10/2013

nantes jules verne


SAIN TIETÄÄ MUN HOST CLUBIN: Nantes Jules Verne! Eli Nanteshan on tuon piirin isoin kaupunki ja Ranskan kuudenneksi suurin kaupunki (asukasluku 281 500), ja sen metropolialue kahdeksanneksi suurin (asukasluku: 804 000). Mun klubin kokoontumispaikka on kuitenkin Saint-Herblain -nimisen kaupungin/kylän mikskä ne niitä nyt sanookaan puolella, joten se on varmaan mun tuleva kotikylä! Ah, oon niin onnellinen! ♥ En viittiny ees haaveilla, että pääsisin tollaseen paikkaan, vaan olin 100% varma, että meen kaikista pienimpään kylään. Siis mua ei ois haitannut, jos pikku kylään lähtisin - päinvastoin! Mutta nyt ainakin pääsee tanssitunneille varmaan ja kaikkee! Toi Saint-Herblain vaikuttaa just täydelliseltä mulle, siellä on muuten Ikeakin! :D Jos mä sieltä löytäisin ruisleipää ja voisin mennä syömään joskus lihapullia ja perunamuussia! ♥ Asukasluku Saint-Herblainissa on 43 153, joten aikas paljon isompaan kaupuunkiin pääsen! Ja muuten Jules Verne oli tieteiskirjailija, joka kirjotti esim. sukellusveneistä ennen kuin niitä oli olemassakaan tai jtn sen tyyppistä. On varmaan pakko lainata kirjastosta joku sen kirja, kun kerta mun klubi on nimetty sen mukaan!
   Sain kuulla mun klubin, kun iskä tuli hakemaan mua koulusta ja se kerto, että sille oli aamulla tullu sähköpostia, että mun klubi on Nantes Jules Verne. Siinä oli käynyt niin, että Ranskan piirin tyyppi oli lähettäny sen sähköpostin mulle, äitille, isälle, nvalle ja piirin pressalle, mutta kaikkien muiden sähköpostiosotteet oli kirjotettu väärin paitsi iskän :D No, lähetin sinne vastauksen, jossa mainitsin myös noista sähköpostiosoitteista..
   Etin mun klubin nettisivut ja siihen kuuluu vaan yksi nainen ja kaikki muut on vanhoja miehiä :D No, niin on kyllä yleensä kaikissa klubeissa. Lähetin klubin pressalle myös sähköpostia, niin jospa saisin pian vastauksen ja tiedon mun perheistä ja koulusta!
   Kuvia Nantesista: nantes ja saint herblain googlekuvatnantes ja saint herblain googlekuvat-002nantes ja saint herblain googlekuvat-001    Kuvia Saint-Herblainista: saint herblain googlekuvatsaint herblain googlekuvat-002saint herblain googlekuvat-001    Mun oli tänään tarkotus lukee yo:oon huomiseen kokeeseen, mutta se aika meni sitten siihen, että pompin vaan ylös alas riemusta! Mutta niin ihanaa tietää nyt tarkempi kohde!
 
Bisous,
Nelli

No comments:

Post a Comment