4/12/2013

mun päässä on pyöremyrsky

nantesweheartitnantesweheartit-001
Hellou vaan tänne taas taas! Juups niitä muutoksia ton klubin suhteen tuli heti, kun kävin kattoo eilen postaamisen jälkeen sähköpostia. Mä meen sittenkin NANTESIIN! Eli se klubi on Nantes Jules Verne (btw kävin lainaa Jules Vernen kirjan). En tiiä, mitä ajatella. Oon ihan sekasin. Apua, musta tulee kaupunkilainen, jee vihdoin! Joo hienoo tää on, että mä pääsen noin isoon paikkaan, mutta aina kun luulen, että asiat menee nyt näin, BUM! ja kaikki on päälaellaan. Noh pitää varmaan vaan tottua tälläseen.. Lisäksi mua ärsyttää, että oon lähettäny kummallekin klubille sähköpostia, ja nyt ne varmaan ajattelee, että oon joku sähläri-idiootti :D
 
Tulkaa selkeyttää mun ajatukset!
Nelli
 
P.S. Voiko olla parempaa tapaa piristyä kuin mennä kattoo weheartitiin kuvia hakusanalla "nantes"? Noi kuvat oh la la ♥ Ei härreguud, toivoin joenrantakaupunkia ja tattadaa siinä se on :)

8 comments:

  1. Katsotaan mistä huomenna tuulee... Tai jos ei katsottaiskaan sähköpostia koko viikonloppuna! Huilitauko :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin ehkä huomenna tulee tieto, että meenkin pohjois-koreaan jeeee! höpö höpö tollaseen taukoon ei pystyis kukaan :)

      Delete
  2. huhhuh mitä säätöä siellä Ranskan päässä! :O jos se nyt ois viimeinki lopullisesti noi... :D ite en ainakaa irtautuis spostists sekunniksaa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jep, oikeesti saan hermoromahduksen ja kuolen, jos mun täydellinen elämä nantesissa viedään multa! onneks en irtautunu, pakkomielle sähköpostiin palkitaan! :D

      Delete
  3. vähä inhottavaa ku koko ajan vaihtuu jutut :P mut nii siistiä että pääset kuitenki menee :) ja söpö blogi, jännä oottaa miten kerkeet sitte ranskassa päivittää tätä!
    ps saa tulla lukijaks ;) pulisonkinaisesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeps no nyt kaikki on kuitenkin luultavasti ja toivottavasti pysyvää :) haha merci, kyllä mä kerkeen, kun ne koulupäivätkin on niin lyhyitä :D
      liityin! :)

      Delete