8/03/2013

beaucoup de photos

(=paljon kuvia)

Moikka! Jos joku ei tykkää sillisalaattipostauksista, pahoittelut hänelle, sillä nyt sellainen on tulossa! Mut tää on oikein mun näköinen - tuhat asiaa yhtä aikaa menossa. Että saisin tästä postauksesta vielä eriparisemman, kuvat on pitkin kesää otettuja julkaisemattomia räpsyjä! Eli ekat on Tampereelta, sitten kesäkuulta kesäfiilistely- ja tuttavaperheen poikien konfiskuvia, ja viimeiseksi mun, äitin ja Annin Saariselän matkalta, jossa meni ti-to tältä viikolta :)
k1
Aino, lumia & frozen yoghurt / maailmanpyöräilemään / !! / namnam maistoin ekaa kertaa tietoisesti parsaa!
k2
se oli oikeesti korkeempi, mitä luultiin! / lounasaika / kukkaispäivien porukkaa / mitä tapahtuu kun bloggerit saa ruokaa eteensä
k3
Aino ilosena maailmanpyörässä / syy miks meni ikuisuus päättää, mitä haluun syödä / pretty Tampere / ihastuttava kuva just ennen maailmanpyörää
k4
arvatkaa kenellä oli vaikeuksia päättää taas ruokansa? / nami nami ylipursuileva fro-yo / v: Essi, Heidi, Johanna, Aino, Amanda / ♥ kahvittelupaikka ♥
k5
namskis / junamaisemia / American Diner / -//-
k6
ihana tuleva kotikaupunki / mua voi seurailla instassa: @nellironkko / reippaana kulutin osan junamatkasta ranskan kirja kädessä / Johanna vakavana menossa maailmanpyörään
Spostailin tässä alkuviikosta mun Ranskan vastuuhenkilön kanssa ja sain selville, että mun pelko tiedelinjalle lukiossa joutumisesta on luultavasti turha! Ranskassa koulussa ollaan kaksi vikaa luokkaa joko tiede- (S), kirjallisuus- (L) tai talouslinjalla (ES). Opiskeltavat aineet siis määräytyy linjan mukaan. L eli kirjallisuus kiinnostaa mua ehdottomasti eniten, sillä luvassa ois ranskaa, kirjallisuutta, kieliä, filosofiaa ja sellaistakin olen kuullut, että he käyvät teatterissa koulusta! Eli ihan täydellinen vaihtoehto mulle :) Madame kertoi siis, että mun lukiossa vaihto-oppilaat menee usein L:ään, harvoin ES:ään ja ei koskaan S:ään! Sormet ja varpaat ristissä siis, että mä pääsen L:ään! k7
Kesän parhautta ♥
k8
Konfirmaatiossa Torniossa / ja herkuttelemassa sen jälkeen / prinsessäkisakatsomoon ei löytyny prinsessakakkua, joten tyydyttiin ruotsalaiseen mutakakkuun / ja siihen käytiin poimimassa Pinjan kanssa myös mansikat
k9
Tyhjenneltiin vaihtarin tulevaa huonetta ja mitäs sitten löytykään :D / kesän vikat mansikat / fitin kotitreenit ♥ / nuotit esillä pitkästä aikaa
Toisen perheen äiti lähetti mulle torstaina spostia! Tästä perheestä muhun on siis ottanu yhteyttä äiti, isä ja sisko :) Heille muutan tammikuussa ja meen ratikalla kouluun Nantesin puolelle. He siis asuvat Rezéssä, joka on Loire-joen etelärannalla, kun taas Nantes pohjoisrannalla. 
   Käykäähän muutes katsomassa ekasta ja tokasta linkauttujen blogien postauksista lisäykset! Yksi Intian ja yksi Perun blogi lisää pitäisi sieltä löytyä. Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa tuo Intian tapaus ainakin, koska se hyppäsi ihan mun lempiblogien top5:een! Kyseessä ei ole siis vaihtariblogi, vaan kirjoittaja lähtee käymään lukionsa loppuun Intiassa maailman siisteimmällä tavalla!!
k11
Matkapahoinvointilääke naamariin ja 8h menee helposti Nälkäpeli seurana / napapiirin tytsy ja sen hullu poro / syön oikeesti muutakin kuin kakkua, vaikka kaikki ruokakuvat onkin aina herkkuja :D / Lapin kauneutta
k12
Patikoimaan! / Kaunispään huipulla / -//- / tuonne mennään!
k13
Anni kuvaustaolla / la France ♥ / pakollinen porokuva / rosvopaistilla
k14
portaat maailman katolle / tunturin kunigatar / epätoivosia viestejä levähdyspaikoilla / ah
k10
Paluumatkalla Zeppeliinissä / Anni ♥ jälkkäri / sain iskältä pääsiäismunan, koska en oo ens pääsiäisenä kotona :D / omat luumut maistuu parhaimmilta!
 
   Mutta hyvää viikonloppua kaikille, mä jatkan mun lempipuuhaa, kun saan olla rauhassa kotona eli ympäri taloa tanssimistä heheh :D Huomenna kutsuukin jo Etelä-Suomi ja luvassa sukulointia ja tiistaina Ranskattarien miitti number 2!! Sieltä kotiudun torstaina ja lauantaina eli viikon päästä lähdetään hakee vaihtarisisko Karkusta kotiin, huihui :) JA ALLE 20 PÄIVÄÄÄ RANSKAAN OH LA LA ♥ ♥ ♥

6 comments:

  1. Oi vitsi tykkään sun blogista kyllä tosi paljon! (: Oon ihan varma, että sulle on tulossa aivan huikea vuosi. Ranska on kyllä aivan ihana maa ja tuommoisella asenteella niin ku oon näiden postauksien välillä saanut, tuut pääseen kyllä pitkälle ja saamaan ihan mielettömän upean vuoden! :)

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia! Minä kävin myös Saariselällä tuossa pari viikkoa sitten, tutun näkösiä maisemia :D

    ReplyDelete
  3. Moi! Tosi kivoja kuvia sulla tässä blogissa :)! Kuulin jotain semmoista että tämä Pyhikseen tuleva vaihtari kävis myös jotain tunteja yläasteen puolella, ysien kanssa vai siis mitä :D Ja oon utelias, ei tässä mitään x). Ja millon muuten lähet sinne Ranskaan :)?

    Ite harkihen tätä kesävaihtojuttua, äitinkin kanssa ollaan jo puhuttu :).. Semmone ois varmaa omanlaisensa kokemus!

    Jatkan tätä sun blogin lukemista, muista postata ahkerasti Ranskassa :)!!

    Ja muute suosittelen robottitunnisteen ottamista pois, se lannistaa mun kommentoimista XD

    ReplyDelete
  4. Moi ja kiitos, hyvä että tykkäät :) jep, enkun tunteja camilla saattaa käydä ylä-asteella, jos se vaan käy ite vaihtarille ja rekseille. Aika usein vaihtarit on käyny pyhiksessä petraamassa enkkuaan ylä-asteella, koska lukion enkku on sen verran vaikeeta :) 23.8. ois lähtö, eli 17 päivää just tasan!!! Joo kannattaa ihmeessä lähtee, 2 mun kaveria oli tänä kesänä kesävaihdossa tosiaan ja tykkäsivät ihan tosi paljon! Netistä löytyy nva:n (nuorisovaihtoasiamiehen) yhteystiedot ja oot kai siis pyhäjärveltä Nii voit kysyy multaki vaikka facessa :) jees kyllä postailen sieläkin samaa tahtia :) ja hyvä että sanoit tosta robottijutusta, ku en ollu huomannu, että toi on automaattisesti päällä, kiitti! :)

    ReplyDelete