8/19/2013

mitä tulee ikävä

SAUNA
Viikon ulkomaanmatkan jälkeenki mulla on ikävä saunaa, nii huh mitenköhän mä nyt selviän :D En oo mikään himosaunoja, jonka mielestä 100 C on siinä kylmyyden tienoilla vielä, mutta kuitenkin kaks kertaa viikossa sauna on must!! Tän vikan viikon saunon joka päivä tavoitteena se, että lähen Ranskaan saunomiseen kyllästyneenä :)
 
bye2
RUOKA & JUOMA
Oon tosi kaikkiruokanen ja tykkään syödä ulkomaisia ruokia ja maistan kaikkea, mutta en vaan tajua, miten mä pärjään ilman ruisleipää. Nantesin esikaupunkialueella on kuiteski ikea, nii toivottavasti siellä on ruisleipää!! Suomalainen ruoka on musta aivan ihanaa ja mun lempijuoma on ehdottomasti maito. Rakastan syödä terveellisesti ja vähän hirvittää, että jos en voikkaan syödä salaattia, hedelmiä ja marjoja.. Nii ja että haen joka päivä boulangeriesta jotain herkkua ja vuoden päästä pyörin takas Suomeen :D Mutta ranskalainen ruoka on varmasti super hyvää, ah ja en malta oottaa, että pääsen ekaa kertaa boulangerieeseen (=leipäkauppaan)!!!
 
bye1
IHMISET
Tänään alko mun osalta ne itkuhyvästelyt ja nyt vaan haluun nukkumaan, ku se väsyttääääää!! Mutta sehän on vaan hyvä asia, että tulee ikävä ihmisiä täältä, joten torstain ja perjantain itkuja odotellessa :D Mut en kyllä myöskään malta oottaa, että tutustun ranskalaisiin!!!
 
IMG_1022
VAPAUS & RAUHA
Osaan olla varsinainen papupata, mutta viihdyn hyvin yksiksenikin. Muualla ei kai olla niin paljon omassa huoneessa, joten ajattelin sitä vähentää. Joskus on vaan kans niin ihanaa lähtee vaan ulos ja olla raikkaassa ilmassa rauhassa. Vapaus Ranskassa varmaanki vähentyy jonkun verran, koska mun ikäsiä kohdellaan maailmalla ymmärtääkseni enemmän lapsina. Mutta siellä sitten eletään niin ku Ranskassa eletään, joten pas de probleme (ei ongelmaa)! :)
 
Mikään noista yhdessä tai erikseen oo tarpeeks hyvä syy jättää lähtemättä. Mä kotiudun tosi nopeesti (esim. Sveitsissä kutsuin meidän majotuskoulua jo parin päivän päästä kodiks) ja rakastan olla ulkomailla. Mä oon tosi ylpee mun suomalaisuudesta, mutta en nää vaan itteeni täällä asumassa kauheen pitkään. Mä tunnen koko maailman mun kodiks.

4 comments:

  1. ihana postaus! Oon samaa mieltä joka kohasta (paitti sauna), mut me tullaa viel takasi tänne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kiitos :) jep niin tullaan, vaikka ei haluttaiskaan :D voi aino aino miten et voi rakastaa saunaa???? :O :D nytki haluun vaan laittaa saunan päälle ja mennä löylyihin, mutta en voi, koska kasvohoidon jälkeen ei saa sniff :(

      Delete