8/18/2013

oui je vais vous manquer

(=kyllä minä tulen teitä ikävöimään)
 
IMG_0817IMG_0839IMG_0843IMG_0856IMG_0892IMG_0912lahja1lahja2
Salut! Läksiäisistä selvitty! Kaverit oli täällä eilen lauantaina ja oli tosi kivaa! Ohjelmassa oli kisakatsomoa, ruokaraskauksia ja heheh nostalgisesti laulettiin singstaria ja lapseiltiin pelaten valotusta XD Sain tosi paljon ihania lahjoja, jotka kaikki kyllä roudaan Ranskaan (paitsi 2 mukia, jotka pääsee sitten Tampereella toimintaan!! )! Eli luultavasti puolet mun matkalaukusta menee läksiäislahjoille ja ekojen hostien tuliaisille :D Oli kaikkee koti-ikävälääkkeistä alkaen villasukkiin ja ruisleipään!! Itkut säästettiin ihan suosiolla torstaille, kun käyn sanoo vikat heipat koululla just ennen ku lähetään ajaa kohti lentokenttähotellia. Ja hyvä vaan, koska mun unet meni tällä viikolla aika pyöriskellessä, kun stressasin, mitenkä saan kaiken tehtyä ennen lähtöö, nii en ois jaksanu rueta kyynelehtii. Ei vielä!!
   Tänään tuli sukulaiset ja oli kyllä outoo ajatella, että tuun näkee nääkin ihmiset uudestaan vasta vajaan vuoden päästä. Sain niin kattavat selviytymispaketit kuitenkin matkaan mukaan, että mun ei tarttee ostaa yhtään karkkia Ranskasta :D Ja ihanan kaulakorun, jonka laitan mun kaulaan matkalle totta kai!!
   Heipat on ollu tähän asti helppoja, koska suurimman osan kerkeen vielä nähdä kerran pari ennen lähtöö ja en oo oikein sisäistäny, että viis päivää ja oon jo Ranskassa. Huomenna iskä lähtee kuitenkin opintomatkalle Hollantiin ja Saksaan ja palaa vasta, kun oon jo Ranskassa, joten voi ei.. :(

16 comments:

  1. Hyvä et meni juhlat hyvin ja nam toi kakku! Itekki ressaan vähä noit hyvästejä ja itkemistä mut kyl se siitä (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep kyllä me selvitään tästä lähtöhässäkästä, hyvästelyistä ja koko vuodesta paremmin ku hyvin!! :) paitsi vaan inhoon nykyään itkemistä ku se väsyttää nii paljon, mutta onpa ainaki hyvä syy nukkua pitkään :D

      Delete
  2. Et saa lähtee!:(
    T. Pikkusisko:)

    ReplyDelete
  3. Kai hyvästelet myös meidät riparilaiset? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä taida facebook-hyvästelyjä lukuunottamatta keretä, jos en nää teitä torstaina ku käyn koululla! :( mutta sitte skypetätte mulle jatkikselta :)

      Delete
    2. pakko nähä koululla! mutta joo varmasti skypetetään jatkiksella! :)

      Delete
    3. mut löytää torstaina yheltä lukiolta itkemästä että tervetuloa :)

      Delete
  4. oi että sulla on enään noin vähän aikaa jäljellä, nautihan olostas siellä sit! :) mulla on suurena unelmana lähteä vaihtoon myös, siks mua kiinnostaiskin paljon et paljon sun vaihtovuos on tähän mennessä maksanut, meinaan näitä kaikkia pakollisia (ohjelmamaksu, vakuutus, lennot...), ootko yhtään laskenu? tai ees suurinpiirtein tonnien tarkkuudella jos osaat sanoa ni oisin kiitollinen! :) osaisin vähän arvioida et oisko rahallisesti mahiksii... oijoi oot tosi onnekas ku pääset lähtee :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. nautin totta kai! ranskaan mentäessä rotareilla maksaa noin 2 tonnia + käyttörahat + maholliset eurotourit ja paris-barcelona -bus trip. toivottavasti sun vaihtovuosi toteutuu!! jep niin oon ja tosi kiitollinen ja ilonen oon tästä :)

      Delete
  5. ah ku kattoo noita ruokakuvia tulee ikävä tota iltaa<3 ja raskausmahaa..not

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo ei tuu kyllä mieli syödä herkkuja pitkään aikaan (=muutamaan tuntiin) ku meinasin kuolla siihen ähkyyn :D mut hei kuka sää oot?? :D

      Delete
    2. hahah jep muutama tunti on pitkä pitkä aika ilman herkkuja! :DDD oon uus vakikommentoija!! aion kommentoida ja lukee kaiken!:D Marika

      Delete
    3. on se, kun kaikkee hyvää oon ihan nenän eessä, joten sinne meni mun "be a muscle woman before france" -projekti :P jee ihanaa :D

      Delete
  6. Katoin et toi otsikko on kyllä minä teidät syön:D voisin vähä paneutua tähän opiskeluun.. -minna j

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah hyvä minna :D mut ymmärrän sua, kyllä mäki olisen tälläsenä forever hungryna sen niin lukenu :)

      Delete