12/15/2013

15

IMG_4151IMG_4216IMG_4206POSTIA. Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina mua koulusta tultua ootteli joka päivä kirje Suomesta! Eka yheltä kaverilta, jonka kanssa ollaan kirjoteltu muutamat kirjeet, torstaina mun pikkusisko lähetti joulukortin ja koulukuvan ja perjantaina tuli joulukortti mummulta!! Kiitos paljon, piristi päiviäni :) Perjantaina kävin myös tiputtamassa vastaus kirjeen pikkusiskolle postilaatikkoon! Annin kaa ollaan sitä mieltä, että kirjeet on paljon parempi vaihtoehto kuin face!!
   Torstaina 21. marraskuuta äitin lähettämä mm. hostien joululahjat, ainuut talvikenkäni ja tärkeitä ens vuoden koulua varten papereita sisältämä paketti on edelleen jumittamassa jossain tarkastuskeskuksessa Pariisin lähellä!! Mut mä en luovuta tän sodan kaa ennen kuin mulla on mun paketti!!

No comments:

Post a Comment