12/09/2013

9

IMG_4069IMG_4071IMG_4072
LAUANTAIN LOUNAS TOISEN HOSTPERHEEN KANSSA. Koulun jälkeen mun toisen perheen hostsisko Agathe tuli hakee mua ja mentiin yhtä matkaa niille. Tää mun seuraava koti on siis Rezé -nimisen kaupungin puolella, Loire-joen toisella puolen, mutta keskustasta matkaa ratikalla ei oo kuin 10 min ja kävelyt päälle! Kotona meitä ootteli äiti ja isä (mulla on myös aikuinen kokki-hostveli), ja perhe ja koti oli aivan ihania!! Lounastettiin oikein pitkän kaavan mukaan, tutustuttiin aivan sairaan nättiin kotitaloon, myöhemmin iltapäivällä käytiin isän ja siskon kaa yhessä siskoa kiinnostavassa koulussa jossa oli avoimet ovet, ja ennen kuin mun piti lähteä kotiin valmistautumaan rotary-illalliselle, istahdettiin hetkeks kahvilaan juttelee siskon kaa. 28. joulukuuta eli joulun jälkeinen lauantai ois muutto tähän tokaan perheeseen, ja oon ihan tosilla hyvillä mielin sinne menossa!! Tykkään tosi paljon tästä, että vaihetaan perheita, koska tulee näkemään niin erilaisen elämäntavan, koska mulle on kyllä tullu kolme tosi erillaista perhettä ja hyvähän se vaan on! Näin alko siis mun yks parhaista tähän astisista viikonlopuista Ranskassa, huomenna lisää!! :)

No comments:

Post a Comment