12/20/2013

20


KESKIVIIKKO JA TORSTAI. Keskiviikkona käytiin neljän kaverin kanssa kattoo tanssiesitys!! Se oli synttärilahja kahdelle meidän kaverille. Esitys oli ... ranskaks sanoisin originale tai spéciale .. haha siis ranskaa puhuvat huomaa, että oon siis oppinu, miten sanoa, kun jokin ei ole ihan sieltä parhaimmasta päästä. Mutta siis oli tosi kiva ilta, sen jälkeen illallistettiin Zoélla :)

   Torstaina meillä oli jouluruokailu koulussa ja oli hyvää!! Mä söin (siis oli paljon eri vaihtoehtoja) alkuruuaks lohta ja salaattia, pääruuaks "perunoita" (vähän kuin ranskiksia mutta palloja), herkkusieniä ja kalaa, jälkkäriks tollanen leivos, jossa oli jotain tuorejuusto/rahkaa ja caramel-kuorrutus. Klementiini (nam nää hedelmät on täällä miljoona kertaa parempia!!!) ja Lindt-suklaapallo (oikeesti jos koskaan näätte Lindtin suklaata, ostakaa, se on niin hyvää!!) ja oli maha täynnä. Oikeesti mun koululounaat on aika valtavia aina :P Lounaan jälkeen oli koulun kuoron 15min konsertti (oonko ees muistanu kertoo, että oon kuorossa täällä, ihan vaan huvikseni), sen jälkeen käytiin ostaa ranskalaista joulumusaa mulle Yasminen kaa, ja vikalla ranskan tunnilla meillä oli "välipala" eli jokainen toi jotain herkkuja ja syötiin niitä sitten yhdessä. Eli pikkujoulut käytännössä, mutta tollasii saattaa olla monella tunnilla, riippuen opettajasta. Mä vein suomalaisia pihlajanmarjakarkkeja! Ei nyt ollu mikään huippumenestys, mutta en tiiä, yleensä ne jotka ei tykkää marmelaadista, tykkäs noista!!

   Torstaina koulun jälkeen nähtiin tosi pikaisesti equadorilaisen Nicolen, usalaisen Leahin ja philippiiiniläisen Danikan kanssa, sillä me vaihdettiin joululahjat. Mä sain Nicolen lahjan; Super cookie (muistatteko siis ne järkyttävän suuret keksit, joista oon laittanu monesti kuvia), kindermuna ja söpöt sukat (jotka käyn vaihtaa huomenna suurempiin hehe XD ). Sen jälkeen kävin pikaisesti taas yhden rotarynaisen luona, koska koitetaan nyt saada mulle ranskalainen liittymä taas. Prepaidinä se on ihan liian kallis, ja nyt pitää sumplata että miten saadaan se liittymä klubin nimiin tai jtn.

   Oli jotenkin väsyny olo, kun tulin baletista, mutta arvatkaapas mikä ootteli kotona!!!!! Postilta oli tullu ilmoitus, että huomenna voi käydä hakee MUN PAKETIN, joka vihdoin sieltä jostain tarkastuskeskuksesta pääsi jumittamasta!!! Tänään nähdään, että onks sieltä mitään takavarikoitu :D Joku päivä sitten tässä sanoin, että ainut lahja jonka haluaisit jouluks ois, että saisin mun paketin ja kaikki tärkeet jutut sieltä! Eli kyllä tuli takas joulukuisten sadekuurojen huuhtoma joulumieli, kun huomenna saan sen paketin vihdoin käsiini!!!! Joulu ois niin täydellinen (kuin se ulkomailla vaan vois olla), jos saisin vielä tiedon, että mun Lumia ois löydetty / saisin rahat uuteen. Haha, jooo, toiveita saa aina olla :D
   SANOKAA MULLE JOS NOI KUVAT EI NÄY, kun mä nään noissa oudosti mun käyttäjänimen yms... :S

   EDIT // Jospa noi kuvat nyt toimis, ja liian nopeeta innostuin tosta paketista, se jumittaa tällä kertaa jossain alppien kupeessa, mutta sain joulupostia kuitenkin mun lähettävältä klubilta!! Kiitos :)
  

3 comments:

  1. Ei näy kuvat ainakaan minun puhelimella!

    ReplyDelete
  2. Joo, ei näy kuvat, tuommoinen teksti tulee vaan:

    This photo is private.
    Oops! You don't have permission to view this photo.

    ReplyDelete