12/05/2013

5

IMG_3971KUULUMISPÄIVYTYS. Viime perjantaina oli eka niistä viidestä teatteri- tai tanssiesityksestä, jotka hostit mulle synttärilahjaks oli ostanu! Nyt oli vuorossa kaks tanssiesitystä, hiphop-tyylinen Mad Men ja afrikkalaista tanssia ja balettia sekoittava Swan Lake. Toi jälkimmäinen oli kyllä tosi hyvä!!!! Tammikuun lopulla on sitten seuraava esitys!!! :)IMG_3978IMG_4004IMG_4009
Lauantaina aamusta skipattiin tunnit ja mentiin opiskelijamessuille. Iltapäivän vietin yhessä Nantesin kyljessä olevassa kaupungissa yhden kaverin luona ja käytiin kattoo sen sulkapalloklubin turnaus. Illalla treffattiin usalaisen Leahin ja equadorilaisen Nicolen kanssa joulumarkkinoiden ja crêperien merkeissä, ja oli kyllä huippu ilta, kunnon vaihtariseura tekee niin hyvää välillä <3 IMG_4035
   Maanantaina oli Yasminin 17 vee synttärit ja sen kunniaksi käytiin hypärillä juustokakulla!! <3
   Lisäksi oon mm. lähteny lenkille kun ärsytti kaikki niin paljon (tai oikeestaan vaan se, että on saanu hitto kaks viikkoo oottaa että ranskalaiset postintoimittajat tekis työnsä!!) mutta olipa kerranki ees motivaatiota juosta!
   Oikeestaan mulla ei oo mitään hajua, millanen kuva teillä mun arjesta on. Ei mulla täällä yhtään samanlaista päivää oo ollu, mutta kiinnostaisko teitä sellanen viikko-ohjelma -postaus?? :)

2 comments:

  1. Kyllä kiinnostaa hyvinkin sellanen viikko-ohjelma postaus!! :) <3 :lla Anni :)

    ReplyDelete